Αναρτήθηκε: 27 Αυγούστου, 2025 | 1:39 μμ
Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί των σχολικών μονάδων, στις οποίες διαπιστώθηκε
λειτουργική υπεραριθμία, να αποστείλουν θετική ή αρνητική δήλωση από Τετάρτη 27/8/2025
μέχρι και την Παρασκευή 29/08/2025 και ώρα 10:00 με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο ΠΥΣΠΕ
Αχαΐας (pyspe@dipe.ach.sch.gr).